Haofa-0

 

Ottu passi per fà i tubi AN in u vostru garage, à a pista, o à a buttrega

 

Unu di i fundamenti di a custruzzione di una vittura di trascinamentu hè a fontaneria.I sistemi di carburante, oliu, refrigerante è idraulichi anu bisognu di cunnessione affidabile è di serviziu.In u nostru mondu, questu significa AN fittings - una tecnulugia di trasferimentu di fluidi open-source chì data di a Siconda Guerra Munniali.Sapemu chì parechji di voi stanu travagliendu nantu à e vostre vitture di corsa durante questa pausa in azzione, cusì per quelli chì sguassate una nova vittura, o quelli chì anu linee chì anu da esse servitu, offremu stu primer in ottu passi per u modu più faciule chì sapemu. custruisce una linea.

 

haofa-1

Passu 1: Una morsa cù mandibula morbida (XRP PN 821010), cinta di pittore blu, è una sega cù almenu 32 denti per inch hè necessariu.Imbulighjate a cinta attornu à a manguera intrecciata induve pensate chì u cuteddu duverà esse, misurà è marcate u locu propiu di u cuteddu nantu à a cinta, è poi tagliate a manguera à traversu a cinta per mantene a treccia da sfilà.Aduprate u bordu di e mandibule morbide per assicurà chì u tagliu hè drittu è perpendiculare à l'estremità di a manguera.

Haofa-2

Passu 2: Aduprate cutters diagonali per tagliate qualsiasi treccia in acciaio inox eccessiva da a fine di a manguera.Aduprate l'aria compressa per scaccià a contaminazione fora di a linea prima di installà u raccordu.

Haofa-3

Passu 3: Eliminate a manguera da e morse morbide è installate u raccordu di u socket AN in a pusizione cum'è mostra.Eliminate a cinta blu da a fine di a manguera, è installate a manguera in u socket usendu un picculu cacciavite à testa piatta per coaxila.

Haofa-4

Passu 4: Vulete un spaziu di 1/16-inch trà a fine di a manguera è u primu filu.

Haofa-5

Passu 5: Marcate l'esternu di a manguera à a basa di u socket per pudè sapè s'ellu si stende u tubu quandu stringhje u cutter-side di u raccordu in u socket.

Haofa-6

Passu 6: Installa u cutter-side di u raccordu in e mandibule morbide è lubricate i filamenti è l'estremità maschile di u raccordu chì entra in a manguera.Avemu usatu oliu 3-in-1 quì, ma l'antiseize funziona ancu.

Haofa-7

Passu 7: Tenendu u tubu, spinghje u tubu è a socket-side di u raccordu nantu à u cutter-side fitting in a morsa.Gira a manu in u sensu orariu per impegnà i fili.Se a manguera hè stata tagliata in piazza è i filamenti sò lubricati bè, duvete esse capace di ottene quasi a mità di i filamenti impegnati.

 

 

 

Haofa-9

 

Passu 8: Avà girate a manguera intornu è assicurate u socket-side di u raccordu in e mascelle morbide.Aduprate una chjave aperta à faccia liscia o una chjave AN d'aluminiu per stringhje u latu cutter di u raccordu in u socket.Stringhje finu à chì ci hè un spaziu di 1/16 inch trà a noce nantu à u cutter-side di u raccordu è u socket-side di u raccordu.Pulite i raccordi è sciacquate l'internu di a manguera cumpleta cù solvente prima di stallà nantu à u veiculu.Pruvate a cunnessione à duie volte a pressione di u funziunamentu prima di mette u fitting à aduprà nantu à a pista.

 

(Da David Kennedy)


Tempu di Postu: Dec-24-2021