Comu pudete vede, ci sò parechje latte di cattura d'oliu dispunibili nantu à u mercatu è certi prudutti sò megliu cà l'altri.Prima di cumprà una lattina di cattura d'oliu, eccu alcuni fatturi impurtanti per piglià in cunsiderà:

Taglia

Quandu selezziunate a dimensione curretta di cattura d'oliu per a vostra vittura, ci sò dui cose impurtanti per cunsiderà - quanti cilindri sò in u mutore, è a vittura hà un sistema turbo?
Cars cù trà 8 è 10 cilindri avarà bisognu di una grande taglia oliu catch can.Se a vostra vittura hà solu 4 - 6 cilindri, un cattura d'oliu di dimensioni regulare deve esse abbastanza.In ogni casu, sè vo avete 4 à 6 cilindri, ma ancu avè un sistema turbo, pudete avè bisognu di un grande oliu d'oliu, cum'è avete aduprà in una vittura cù più cilindri.I lattini più grande sò spessu preferiti perchè ponu cuntene assai più oliu cà i lattini più chjuchi.In ogni casu, i latti di cattura d'oliu grossi ponu esse difficiuli di stallà è ponu esse ingombranti, occupanu un spaziu preziosu sottu u cappucciu.

Valvula unica o doppia

Ci sò latte di cattura d'oliu à valvola unica è doppia dispunibuli nantu à u mercatu.Una canna di cattura di a doppia valvola hè preferibile, postu chì questa lattina hà duie cunnessione di l'outport, unu à u manifold di ingressu è un altru à a buttiglia di l'acceleratore.
Per avè duie cunnessioni à l'outport, una canna di cattura d'oliu à doppia valvola funzionerà quandu a vittura hè à tempu inattiva è accelerata, facendu più efficaci perchè pò sguassà più contaminazione in tuttu u mutore.
A cuntrariu di una latta di cattura d'oliu à doppia valvola, l'opzione di valvola unica hà solu un portu fora à a valvola di ingressu, chì significheghja micca contaminazione dopu chì a buttiglia di l'acceleratore hè filtrata.

Filtru

Una cattura d'oliu pò funziona filtrendu l'oliu, u vapore d'acqua è u carburante micca brusgiatu in l'aria chì circula intornu à u sistema di ventilazione di u carter.Per chì una cattura d'oliu pò funziunà in modu efficace, ci vole à include un filtru in l'internu.
Alcune cumpagnie venderanu latte di cattura d'oliu senza filtru, sti prudutti ùn valenu micca i soldi, ma inutili.Assicuratevi chì a cattura di l'oliu chì vulete cumprà vene cun un filtru in l'internu, un baffle internu hè megliu per separà i contaminanti è per sguassà l'aria è i vapori.

news5
news6
news7

Tempu di Postu: Apr-22-2022