Cumu sceglie Jack Pad per Tesla?

  • Veiculu chì si alza in modu sicuru - Fattu di gomma NBR durable, anti-dannu per prevene a bateria di a vittura o u chassis da danni.Forza di pressione di 1000 kg.
  • ADATTATORI SPECIFICI DI MODELLI per Tesla Models 3 è Model Y. I nostri adattatori jack specificamente cuncepiti cliccheranu in punti di jack è furniscenu un puntu di jacking assai più sicuru è più robustu chì ùn slitterà o si moverà quandu si alza u veiculu.
  • Installazione faciule è rapida - Inserite u pad di l'adattatore in u foru di u puntu di u jack di u veiculu è posizionate u vostru jack direttamente sottu, assicuratevi solu chì u jack hè centratu nantu à u pad adattatore.
  • O-ring extra grossu per una presa profonda - Più spessa cà a maiò parte di i cuncurrenti in u mercatu.U nostru tesla jack pad resterà assai strettu in u puntu di presa di u veiculu. Stu disignu di l'O-ring vi aiuta ancu à preinstallà i pucks di tesla lift, chì permette un piazzamentu faciule sia di u jack di pavimentu sia di l'elevatore.
  • I sacchetti di almacenamentu mantenenu i cuscinetti di elevazione di u jack organizzati.Dispone di un prufilu bassu per accoglie selle di cric di pavimentu più altu è bracci di elevazione à 2 posti più alti.

Tempu di Postu: Mar-04-2022