A storia di POLYTETRAFLUOROETHYLENE principia u 6 d'aprile di u 1938 à u Laboratoriu Jackson di Du Pont in New Jersey.In quellu ghjornu furtunatu, u duttore Roy J. Plunkett, chì travagliava cù i gasi ligati à i refrigeranti FREON, hà scupertu chì una mostra s'era polimerizata spontaneamente in un solidu biancu è cera.

A prova hà dimustratu chì stu solidu era un materiale assai notevuli.Era una resina chì resistava praticamente ogni chimicu o solvente cunnisciutu;a so superficia era cusì slippery chì quasi nisuna sustanza ùn si appiccicassi;L'umidità ùn hà micca causatu à gonfià, è ùn hà micca degradatu o diventatu fragile dopu l'esposizione à longu andà à u sole.Il avait un point de fusion de 327°C et, contrairement aux thermoplastiques conventionnels, il ne coulerait pas au-dessus de ce point de fusion.Questu significava chì e tecniche di trasfurmazioni novi anu da esse sviluppate per adattà à e caratteristiche di a nova resina - chì Du Pont hà chjamatu TEFLON.

Tecniche di prestitu da a metallurgia di polveri, l'ingegneri di Du Pont anu sappiutu comprimi è sinter resine POLYTETRAFLUOROETHYLENE in blocchi chì puderanu esse machinatu per furmà ogni forma desiderata.In seguitu, i dispersioni di a resina in l'acqua sò stati sviluppati per copre tela di vetru è fà smalti.Hè stata prodotta una polvera chì puderia esse mischjata cù un lubricante è estruitu per rivestire filu è fabricà tubi.

In u 1948, 10 anni dopu à a scuperta di POLITETRAFLUOROETHYLENE, Du Pont insignava a tecnulugia di trasfurmazioni à i so clienti.Prestu una pianta cummerciale era operativa, è e resine PTFE POLYTETRAFLUOROETHYLENE sò diventate dispunibuli in dispersioni, resine granulare è polveri fine.

Perchè sceglie PTFE Hose?

PTFE o Polytetrafluoroethylene hè unu di i materiali più resistenti chimicamenti dispunibili.Questu permette à i tubi PTFE di riesce in una larga gamma di industrii induve i tubi metallichi o di gomma più tradiziunali ponu falli.Accoppiate questu cù un intervallu di temperatura eccellente (-70 ° C à + 260 ° C) è finiscinu cù una manguera assai durable capace di resiste à alcuni di l'ambienti più duri.

E proprietà senza attritu di PTFE permettenu un flussu migliuratu durante u trasportu di materiali viscosi.Questu cuntribuisce ancu à un disignu faciule da pulisce è essenzialmente crea un liner "antiaderente", assicurendu chì u pruduttu residuu pò esse drenatu da sè stessu o esse semplicemente lavatu.
SA-2


Tempu di Postu: 24-Mar-2022