A storia di u POLITETRAFLUOROETILENE hà cuminciatu u 6 d'aprile di u 1938 à u Laboratoriu Jackson di Du Pont in New Jersey. In quellu ghjornu furtunatu, u duttore Roy J. Plunkett, chì travagliava cù gas ligati à i refrigeranti FREON, hà scupertu chì un campione s'era polimerizatu spontaneamente in un solidu biancu è ceroso.
I testi anu dimustratu chì questu solidu era un materiale assai rimarchevule. Era una resina chì resistia praticamente à ogni sustanza chimica o solvente cunnisciutu; a so superficia era cusì scivolosa chì quasi nisuna sustanza ùn si attaccava; l'umidità ùn a facia micca gonfià, è ùn si degradava nè diventava fragile dopu una longa esposizione à a luce solare. Avia un puntu di fusione di 327 ° C è, à u cuntrariu di i termoplastici cunvinziunali, ùn scorria micca sopra à quellu puntu di fusione. Questu significava chì e nuove tecniche di trasfurmazione avianu da esse sviluppate per adattassi à e caratteristiche di a nova resina - chì Du Pont hà chjamatu TEFLON.
Impregnendu tecniche da a metallurgia di e polveri, l'ingegneri di Du Pont sò stati capaci di cumpressà è sinterizà resine di POLITETRAFLUOROETILENE in blocchi chì pudianu esse machinati per furmà qualsiasi forma desiderata. Più tardi, sò state sviluppate dispersioni di a resina in acqua per rivestisce tela di vetru è fà smalti. Hè stata prodotta una polvere chì pudia esse mischiata cù un lubrificante è estrusa per rivestisce filu è fabricà tubi.
In u 1948, 10 anni dopu à a scuperta di u POLITETRAFLUOROETILENE, Du Pont insignava a tecnulugia di trasfurmazione à i so clienti. Prestu una fabbrica cummerciale era operativa, è e resine di PTFE di POLITETRAFLUOROETILENE sò diventate dispunibili in dispersioni, resine granulari è polveri fini.
Perchè sceglie un tubu in PTFE?
U PTFE o u politetrafluoroetilene hè unu di i materiali i più resistenti à i chimichi dispunibili. Questu permette à i tubi in PTFE di riesce in una vasta gamma di industrie induve i tubi metallici o di gomma più tradiziunali ponu fallu. Assuciendu questu cù un eccellente intervallu di temperature (da -70 ° C à + 260 ° C) si ottiene un tubo assai resistente capace di resiste à alcuni di l'ambienti più difficili.
E proprietà senza attritu di u PTFE permettenu tassi di flussu migliorati durante u trasportu di materiali viscosi. Questu cuntribuisce ancu à un design faciule da pulisce è crea essenzialmente un rivestimentu "antiaderente", assicurendu chì u pruduttu restante pò drenassi da sè stessu o esse semplicemente lavatu via.
Data di publicazione: 24 di marzu di u 2022