1.Does u tubu di frenu hà un tempu di sustituzione regulare?
Ùn ci hè micca un ciculu di sustituzione fissu per u tubu di l'oliu di frenu (pipa di fluidu di frenu) di una vittura, chì dipende di l'usu.Questu pò esse verificatu è mantinutu in l'ispezione di ogni ghjornu è u mantenimentu di u veiculu.
U tubu di l'oliu di frenu di una vittura hè un altru ligame impurtante in u sistema di frenu.Siccomu u tubu di l'oliu di frenu hà bisognu di trasfiriri u fluidu di frenu di u cilindru maestru à u cilindru di frenu in l'assemblea di sospensjoni attiva, hè divisu in tubi duri chì ùn anu micca bisognu di spustà.È u tubu flexible, a parte di u tubu duru di u tubu di frenu di a vittura originale hè fatta di un tubu di metallu speciale, chì hà una forza ideale.A parte di u tubu di frenu hè generalmente fatta di tubu di gomma chì cuntene nylon è rete metallica.Durante u frenu cuntinuu o parechji freni bruschi, u tubu si espansione è a pressione di u fluidu di frenu scenderà, chì affetterà a prestazione di frenu, a precisione è l'affidabilità, in particulare per i veiculi cù sistema di frenu antibloccaggio ABS, u tubu di frenu pò avè punti di espansione cuntinuu. per dannà u tubu di frenu è dopu deve esse rimpiazzatu à tempu.

2.What s'è u tubu di frenu succèri à l 'oliu leaking quandu guida?
1) Tubi di frenu rotti:
Se u tubu di u frenu hè menu rottu, pudete pulizziari a rupture, applicà u sapone è bluccà cù tela o cinta, è infine imbulighjate cù filu di ferru o corda.
2) Tubu d'oliu di frenu rottu:
Se u tubu di l'oliu di frenu si rompe, pudemu cunnetta cù una manguera di calibre simili è ligà cù un filu di ferru, è andate à a riparazione immediatamente per a riparazione.

3.How à prevene oliu leaking nant'à u tubu frenu?
Attenzione deve esse pagata per impedisce a fuga d'oliu di i pezzi di l'auto:
1) Verificate è mantene l'anellu di sigillatura è l'anellu di gomma nantu à i pezzi di l'auto in tempu
2) I viti è i dadi nantu à i pezzi di l'auto anu da esse stretti
3) Impedisce u passaghju à alta velocità per i buchi è evite di raschià u fondu per dannà a cunchiglia di l'oliu di a vittura.

brakehose (1)

brakehose (4)

brakehose (2)

brakehose (5)

brakehose (3)

brakehose (6)


Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2021