nutizie13
1) A tendenza di l'esternalizazione di pezzi di ricambio per auto hè evidente
L'automobile sò generalmente cumposte da sistemi di mutore, sistemi di trasmissione, sistemi di sterzu, ecc. Ogni sistema hè cumpostu da parechje parti. Ci sò parechji tippi di parti implicati in l'assemblea di un veiculu cumpletu, è e specificazioni è i tippi di pezzi d'auto di diverse marche è mudelli sò ancu diversi. Diversi l'uni da l'altri, hè difficiule di furmà una pruduzzione standardizata à grande scala. Cum'è attore dominante in l'industria, per migliurà a so efficienza di pruduzzione è a so redditività, è à u listessu tempu riduce a so pressione finanziaria, i pruduttori d'auto OEM anu gradualmente sguassatu varie parti è cumpunenti è li anu consegnati à i pruduttori di pezzi à monte per sustene a pruduzzione.

2) A divisione di u travagliu in l'industria di i pezzi di ricambio auto hè chjara, mustrendu e caratteristiche di specializazione è di scala
L'industria di i pezzi d'auto hà e caratteristiche di una divisione di u travagliu à più livelli. A catena di furnimentu di pezzi d'auto hè principalmente divisa in fornitori di primu, secondu è terzu livellu secondu a struttura piramidale di "parti, cumpunenti è assemblaggi di sistemi". I fornitori di Tier-1 anu a capacità di participà à a R&S cumuna di l'OEM è anu una forte cumpetitività cumpleta. I fornitori di Tier-2 è Tier-3 si focalizanu generalmente nantu à i materiali, i prucessi di pruduzzione è a riduzione di i costi. I fornitori di Tier-2 è Tier-3 sò assai cumpetitivi. Hè necessariu sbarrazzassi di a cumpetizione omogenea aumentendu a R&S per aumentà u valore aghjuntu di i prudutti è ottimizà i prudutti.

Mentre u rolu di l'OEM cambia gradualmente da un mudellu di pruduzzione è assemblaggio integratu à grande scala è cumpletu à fucalizza nantu à a R&S è a cuncepimentu di prughjetti di veiculi cumpleti, u rolu di i pruduttori di pezzi d'auto s'hè allargatu gradualmente da un fabricatore puru à un sviluppu cumunu cù l'OEM. Requisiti di a fabbrica per u sviluppu è a pruduzzione. Sottu u cuntestu di a divisione specializata di u travagliu, una impresa specializata è à grande scala di fabricazione di pezzi d'auto serà furmata gradualmente.

3) I pezzi d'auto tendenu à esse sviluppati in modu ligeru
A. U risparmiu energeticu è a riduzione di l'emissioni facenu di a leggerezza di a carrozzeria una tendenza inevitabile in u sviluppu di l'automobile tradiziunali

In risposta à a chjama per a cunservazione di l'energia è a riduzione di l'emissioni, diversi paesi anu publicatu regulamenti nantu à i standard di cunsumu di carburante per i veiculi di passageri. Sicondu i regulamenti di u Ministeru di l'Industria è di e Tecnulugie di l'Infurmazione di a Republica Populare di u nostru paese, u standard di cunsumu mediu di carburante di e vitture di passageri in Cina serà riduttu da 6,9 L/100 km in u 2015 à 5 L/100 km in u 2020, una calata finu à u 27,5%; l'UE hà rimpiazzatu u CO2 vuluntariu per mezu legali obligatorii un accordu di riduzione di l'emissioni per implementà i requisiti di cunsumu di carburante di i veiculi è i limiti di CO2 è i sistemi di etichettatura in l'UE; i Stati Uniti anu publicatu regulamenti nantu à l'ecunumia di carburante di i veiculi leggeri è l'emissioni di gas serra, chì richiedenu chì l'ecunumia media di carburante di i veiculi leggeri americani righjunghji 56,2 mpg in u 2025.

Sicondu i dati pertinenti di l'Associazione Internaziunale di l'Aluminiu, u pesu di i veiculi à carburante hè apprussimatamente currelatu pusitivamente cù u cunsumu di carburante. Per ogni riduzione di 100 kg di massa di u veiculu, si pò risparmià circa 0,6 litri di carburante per 100 chilometri, è si pò riduce 800-900 g di CO2. I veiculi tradiziunali sò più ligeri in pesu. A quantificazione hè unu di i principali metudi di cunservazione di l'energia è di riduzione di l'emissioni attualmente, è hè diventata una tendenza inevitabile in u sviluppu di l'industria automobilistica.

B. L'autonomia di i veiculi à nova energia prumove l'ulteriore applicazione di a tecnulugia ligera
Cù u rapidu aumentu di a pruduzzione è di e vendite di veiculi elettrichi, l'autonomia hè sempre un fattore impurtante chì limita u sviluppu di i veiculi elettrichi. Sicondu i dati pertinenti di l'Associazione Internaziunale di l'Aluminiu, u pesu di i veiculi elettrichi hè pusitivamente correlatu cù u cunsumu energeticu. In più di i fattori energetichi è di densità di a batteria, u pesu di tuttu u veiculu hè un fattore chjave chì influenza l'autonomia di un veiculu elettricu. Se u pesu di un veiculu elettricu puru hè riduttu di 10 kg, l'autonomia pò esse aumentata di 2,5 km. Dunque, u sviluppu di veiculi elettrichi in a nova situazione hà un bisognu urgente di leggerezza.

C. A lega d'aluminiu hà una prestazione di costu cumpleta eccezziunale è hè u materiale preferitu per l'automobile leggere.
Ci sò trè modi principali per ottene alleggerimentu: l'usu di materiali leggeri, u disignu leggeru è a fabricazione leggera. Da u puntu di vista di i materiali, i materiali leggeri includenu principalmente leghe d'aluminiu, leghe di magnesiu, fibre di carboniu è acciai ad alta resistenza. In termini di effettu di riduzione di pesu, l'acciaio ad alta resistenza-lega d'aluminiu-lega di magnesiu-fibra di carboniu mostra una tendenza di crescente effettu di riduzione di pesu; in termini di costu, l'acciaio ad alta resistenza-lega d'aluminiu-lega di magnesiu-fibra di carboniu mostra una tendenza di crescente costu. Trà i materiali leggeri per l'automobile, a prestazione di costu cumpleta di i materiali in lega d'aluminiu hè più alta di quella di l'acciaio, u magnesiu, i plastichi è i materiali cumposti, è hà vantaghji comparativi in ​​termini di tecnulugia d'applicazione, sicurezza operativa è riciclaggio. E statistiche mostranu chì in u mercatu di i materiali leggeri in u 2020, a lega d'aluminiu rapprisenta finu à u 64%, è hè attualmente u materiale leggeru più impurtante.


Data di publicazione: 07 d'aprile 2022