A maiò parte di e vitture muderne anu freni in tutti i quattru roti, operati da un sistema idraulicu. I freni ponu esse tippu di discu o tippu di tamburinu.

I freni di fronte ghjucanu una parte più grande di piantà a vittura chì i livelli, perchè a frenu tira u pesu di a vittura avanti à e roti frontali.

Molte vitture dunque anu i freni di discu, chì sò generalmente fruttificati, à mezu è fronti è tamburi à a parte posteriore.

I sistemi di frenu di tutti i punti sò usati nantu à certi vitture caru o di altu performance, è i sistemi di tutti i tamburi nantu à qualchi vitture più chjuche o più chjuche.

ccds

Freni di discu

U tippu di basa di u frenu di u discu, cù una sola coppia di pistoni. Ci pò esse più di un paru, o un unicu pistone chì opera i dui pads, cum'è un mecanismu di scissore, attraversu diversi tipi di calipers - un calore di scorri.

Un frenu di discu hà un discu chì gira cù a rota. U discu hè straddicatu da un caliper, in quale ci sò picculi pistoni idraulici travaglianu da a pressione da u cilindru maestru.

E pistoni pressanu nantu à a friczione pads chì u clampanu contr'à u discu da ogni latu per rallentà o di piantà. I pads sò furmati per copre un settore largu di u discu.

Ci pò esse più di un solu paru di pistoni, sopratuttu in freni di dual-circuit.

I pistii si move solu una distanza minuscula per applicà i freni, è i pads à pocu chjaru u discu quandu i freni sò liberati. Ùn anu micca springs di ritornu.

Quandu u frenu hè applicatu, a pressione fluida forza i pads contr'à u discu. Cù u frenu, i dui pads anu chjaru u discu.

E ringrazioni di porcine di gomma sò cuncipiti per lascià i pistons si allarganu gradualmente cum'è i panni portavanu,, à chì u piccu di lottu règhjenu è i freni ùn anu micca aghjustatu.

Parechji vitture più tardi sò purtate sensori i so sensori incruciati in i pads. Quandu i panni sò guasi purtati, i guidhe sò esposti è curti-circati da u discu di metallo, illuminà un pannellu avvisu.


Tempu post: Maghju-30-2022